sims 3

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2012

Sims 3 Övernaturligt

Av Julia wassis - 25 oktober 2012 14:46

    

Hadde tänkt att göra ett inlägg med fakta om sims 3 övvernaturligt!

    

Du kan Bli varulvar och när det blir fullmåne så blir du varurv men om det inte är fullmåne så är man helt vanilig. det är så coolt att man Blir från varulv och helt plötsligt blir man varulv när månen går upp...

 

Du kan även vara ZOMBIS om du uppdaterar sims 3 övernaturligt/ gör någon uppdatering kan vissa sen när jag har fått övernaturligt. men annas om man inte kan bli ZOMBI på övernaturligt så får man vänta till fullmåne och kolla om det kommer några  ZOMBIS det kommer för då måste du försöka att bli biten för då förvandlas du till ZOMBIS och då kan du ha massa coola förmågor / Autefits 

 

Du kan öven vara Älva/faily då kan man ha många olika övernaturliga krafter man kan trolla typ trolla bort kläder från simmen , göra så att 2 simmar blir kära / Tillsammans som älva kan du även ha vingar och du kan även flyga och göra massa andra coola saker som inte en vanlig sim kan göra.det finns massa olika vingar du kan välja imellan coola spätsiga raka och blommiga och andra coola former

 

Du kan även vara häxa och brygga medesiner / Dryker, magi med mer. du kan även trolla när du är häxa lika som du kan göra när du är älva men när du ska trolla när du är häxa så måste man ha ett trolspö för att kunna trolla så kan man möta andra trollkarar / Häxor men då kan man reskera att bli förvandlad till sten eller något ennu värre så om man är smart så skan man nå nivo 10 inom magi om man ska möta någon annan i strid för om man blir till sten så kan man aldrig bli vanlig igen.... men det är ju endå kul om man kan göra så nån annan blir till sten men det är inte kul om man blir sten själv.

 

din sim kan även bli spåerska och så vad som kommer att hända och när det kommer att hända samt att en spåeska kan ha krafter att endra på framtiden och vad som kommer att hända men den kan bara ändra lite den kan inte ändra hela simmens historia!



Det finns 6 nya övernaturliga egenskaper

   en grublare:  kan inte låta bli att fundera på livets gåtor.

              -En grubblares fädigheter tar längre tid vid matlagning, målning , författare''

  en nattugla: visar stort inträse för natten och nattens Mysterium

              -Din sim tycker att det är roligare med alla aktiveteter när dom sker sent på kvällen

              - Din sims humör blir lidande om du vaknar tidigt på morgonen

 övernaturligt skeptiker: det finns en hel värld med oförklarliga magier och övernaturliga                                                förmågor och skeptiker tycker inte om något av det.

-Din sim gerbättre ifrån sig inom affärer och politik 

-Din sim ökar färdigheter inom alkemi och bäsväljerser långsammare

 Övernaturligt fan: ett övernatturligt fan älskar allt som har med övernaturliga simmar att göra.

-din sim får en bonus i alkemenifedighet och det är troligare att din sim kysser paddor

  Ordentlig: ett ordentligt uppförande är något som tillhör de förflutna

-Din sim gillar att klä upp sig ibland

-din sim blir beroende av braa miljöer och mår dåligt i semre miljöer

 

en sim kan bli: spöken , Varulvar ,Älvor , Häxor , Vampyrer ,spöken , andar.

   sims 3 övernaturligt

   

              

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia wassis - 2 december 2012 19:05


Nu har jag bytt blogg så om ni vill fortsätta att läsa min blogg och så så får ni gå in på www.simslivet.blogspot.se    Hoppas ni kommer att fortsätta att kolla på min nya blogg vore iså fall guld! ni har stötat mig hela vägen om kollat på min b...

Av Julia wassis - 2 december 2012 17:17

  -i Dagens lucka nr 2, är en ny designad headder om någon undrar har jag gort den igenom pixlr.com och paint som finns på dom flesta datorerna, Jag tycker den vart bra och har även byt lite temma, med mera på bloggen men jag hoppas att ni gillar ...

Av Julia wassis - 1 december 2012 22:57


Kommer ha en julkalender enda fram till jul nu kommer första luckan :)   Jul pynt till ditt Hus, tryck på bilden för att komma till the sims 3 store där du kan ladda ner julklapar tomte dräkter med mera kommer göra en Julkalenders/Luka varje dag...

Av Julia wassis - 1 december 2012 12:49

Först ville jag bara bäreta om en av värdens bästa sims 3 bloggar!  www.rampljus.bloggplatsen.se Nu kommer en fin typ Bärettelse om anna!   imorse hadde jag besök av en kändis på the sims 3 iramljuset och hon sjöng assa bra!     Min si...

Av Julia wassis - 24 november 2012 12:51

  Del 1      -Anna: Glass bilen kommer (måste hinna i kapp den!)      -Anna: Springer)         -Anna: Å tur Jag han!.  Jag tar en kanin glass tack! -Glassbils Kassör: Ja Det ska bli vilken stolek Medium? eller Störst? -Anna: Med...

Presentation


Välkommen till min blogg om the sims 3 jag som är ägare för denna sims 3 blogg heter julia och är 12 år och nu finns simslivett även på facebook sö bara på simslivett;)

Mina simsspel

    

    

  

 

Gilla simslivett på facebook

 

Veckansfråga

vilket sims 3 spel vill du helst ha?
 husdjur
 Katy perry sötsaker
 katy perry irampljuset
 Årstider
 Övernaturligt
 leva livet
 Drömjobb
 Disel

Fråga mig

19 besvarade frågor

Fråga mig gärna om sims 3

1. Om du har någon fråga om sims medeltiden så tryck HÄR 

2. Om du vill att jag ska designa en Headder till din blogg Maila bilder till min Mail simslivett@live.com 

3. Om du har någon fråga så ställ den ingen fråga är för dum Enligt mig ;) Men Det ska hälst vara frågor om sims! 

4. Ni får Gärna tipsa om ni har en blogg och att ni vill att jag ska kolla eller om jag ska tipsa om din blogg på min blogg med då ska det hälst vara en sims blogg ;)

5. Om du vill bli vän med mig på www.thesims3.com tryck HÄR  För att bli vän med mig där !

6. dom bästa sims 3 spelen! 

 

Tryck 'HÄR'  För att ladda ner världen Riverview

Light Blue Pointer

Mina Historier

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards